Kızlar başka bir radyolog buldum özelde ona gittim açıları normal dedi kafayı yicem diğer doktorun ölçümlerini söylediğimde mümkün değil dedi hatta ben çok anlamıyorum diye nerden neresi ölçülüyor gösterdi acaba devletteki makineler çok iyi değil diye mi bu kadar fark çıktı anlamadım devletteki 56 diyor özeldeki 61 diyor anlamadım riske de armak istemiyorum