Esranr95 Merhaba arkadaşlar bebeğim tam 1 aylık doğduğundan beri SMA mama kullanıyoruz ama her mamadan sonra kusuyor bebeğim neden aceba baska mama öneriniz var mı
Tugce_hckrkmz37 Esranr95 bnm bebegimde cok kusuyordu sma mamadan ve bebelactan aptamil kullnıyorum cok memnunum
Yusaydef Esranr95 Belki ona yaramıyor olabilir yada optipro kullanıyorsan comforta geç olmadı Bebelac deneyebilirsin kilo alımı gayet iyi
Syktoprak Esranr95 o aylarda kusar zaten mama ile alakalı mi bilmiyorum ben aptamil kullanıyorum hala yasına gırecek oğlum. Ama o zamanlar oğlumda kusardı 6aydan sonra azaldı ek gıda da oldu şuan bitti artık çok sukur
durununannesii01 Esranr95 Aptamili bende kullanıyorum çok kabiz yapıyor, kızım 4 aylık olck sürekli kendini sıkıyor ama size farklı olabilir