sherlock kibar kalma zaten,sen yatarken, tek bi tarafta sabit mi yatıyorsun,elbette bebeğinizde kafasınj sağa sola çevirecek.Kötü birşey de yazmadım, ne kadar salaksın da demedim.Altı üstü bebeği bi sal,birşey olmaz rahat ol dedim.Sen hangi cevabı okumak için açtın bu postu,acil doktora götür deseydim Allah razı olsun mu diyecektin.112 yi ara gelsin,çocuğunun kafasını sabitlesinler.tövbe estağfurullah. Git işine bak,çocuğunla ilgilen,burda bana laf yetiştirmeye çalışacağına.