Merhaba, benim bebeğim 13 aylık ben 13 aydır bebeğimi sağarak besliyorum hiç emmedi. Yani sütüm fazlası hep buzlukta. Buzluktaki sütte evet bi koku oluyor buda donup çözülen sütte açığa çıkan lipaz enziminden dolayı. Eğer bebeğiniz sorun etmeyip içiyorsa verebilirsiniz sorun yok. Eğer yeniden stok yapacaksanızda sağar sağmaz dolapta bekletmeyip buzluğa atarsanız bu koku olmuyormuş diye okudum ama bozuk değildir. 3 kuralını biliyorsunuzdur 3 saat dışarda 3 gün buzdolabında 3 ay da buzlukta saklanabiliyor süt eğer 3 ayı geçmemişse gönül rahatlığıyla verebilirsiniz dediğim gibi 13 aydır veriyorum ben