SSMOM bize doktor bardak koymayın dedi ama biz bardak koyunca rahatladık.önce gazlı bezi boool kremleyip iyice böyle nemli hale getiriyorsunuz pipiye sarıyorsunuz.Sonra karton bardağı küçültüp dip kısmını kesiyorsunuz ucu açık kalıyor yani onu koyduktan sonra böyle biraz yüksekte kalmış oluyor bez değmemesi için.Sonra bezliyorsunuz.Ben öyle yaptım.bol bol kantoron ve krem hemen geçmiyor ama bebeğimin ağlaması ikinci gün bitmişti aslında