Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 15 günlük 2-3 gündür ellerini ayaklarını tam yan taraflarına açarak ağlıyo katılıyo ve nefessiz kalıyo başına gelen tecrübeli anneler var mı? Kıpkırmızı oluyor nefessiz kalıyor bugün beni çok korkuttu büyüme atağı mı acaba? Perşembe günü doktora götürücem bir yeri de acıyomuş gibi değil her yerine elle baktım. 1bucuk hafta önce 2 ay aşılarını oldu aşılar bu kadar süre ağrı yapar mı?