Merhabalar bebegim bugun menenjit ve rota asilarını oldu cok huzursuz cok agliyor durup durup inliyor kucakta bile susmuyor suan atesi yok ne zaman eski haline döner moralim cok bozuk bende agliyorum onunla birlikte acı cekiyor demekki cocuk pisman oldum yaptirdigima ya of ne zamn duzelir ne yapmam gerekir bi akil verin nolur☹