Esratopal biz de pazartesi günü olacağız korkuyorum😵💫 tek aşı mı vuruluyor acaba? koldan mı bacaktan mı🤔
Guness1 Esratopal bizde bugün olduk iki tane bacaktan ,ikincisi çok ağrır dedi gerçekten de onda baya ağladı ama sonra hemen sustu çok şükür huysuzluğumuzda olmadı korkmayın bence geçti gitti
gage Biz de bugün olduk. Çok ağladı.ne mama ne meme istemedi, doğru düzgün beslenmesi bile.bizi görünce agliyor, kendini görünce agliyor.