alyaninannesi1 2 gündür kundak bırakmayı deniyoruz kundak bırakanlar sizde bukadar zorlandınız mı 🤦♀️ 7 aylık kızım 10 gün sonra 8 aylık olucak gece nerden baksan 6-7 defa uyanıyor gündüzleri desen çok az uyuyo 🤦♀️ Hep bi huysuz 🤦♀️
Minnosannesiiiiiiiii alyaninannesi1 bebeğim 7 aylık hala kundak kullaniyoruz nasil biraktircagim konusunda bi bilgim yokk cok yorulunca kundaksizda guzel yatiyo ama bende burda bekliyim bakalim
Umutunannesi_65 alyaninannesi1 ay en korktuğum konu 6 ay 5 günlük bende bu aralar bırakacam nasıl bi süreç olacak bilmiyorum
Gamsee0952 alyaninannesi1 8 ay 20 günden merhaba uykuya geçiş süresinde kundak istiyordu ancak yatağına yatırınca ben açıyordum kundağını battaniye örtüyordum üzerine öyle öyle bıraktık kundağı şimdi kolları dışarı da sarıyorum yine de yatağına yatırınca onu da acıyorum üzerini örtüyorum sadece
alyaninannesi1 Minnosannesiiiiiiiii kundak bırakmak çok sorun ya 🤦♀️ Sabah uykularımız biraz iyi ama gece 6.7 defa uyanması beni zorluyo 🤦♀️
alptoyyy Umutunannesi_65 çok kolay aslında hiç dert etmeyin. Ben önce bir kolunu çıkardım iki üç gün öyle yattı sonradan diğer kolu sonra ayaklarını derken unuttu bile döne döne uyuyor
Umutunannesi_65 alptoyyy Suan ztn ayaklarını açık bırakıyorum ama kollarını bırakmıyorum. Bugün öyle yapacam o zmn bklm İNŞAALLAH çabuk alışır tşk ederim yorumun için 😘🌸
Sosyolog_ Evet bende geç bıraktırdım kundağı biraz zor tabi ilk günlerde ama alışıyorlar tek kolla başladım bende