Vanilya rosesbabys ebeveyn kontrolü asla istemiyor😀malum 2 yaş sendromu. Bana sürekli git diyor. Bu kadar kovulmamıştım hayatımda😀 Çok teşekkür ederim tavsiyeler için 🤍
Noname21 Vanilya evet illaki biraz yiyor o da yaz mevsiminin kötü yani galiba. Xiaomi gayet güvenli sürüyor devrilmiyor iki ayağı ile uzerine çıksa bile. Denge bisikletinde zaten ayakları yerde oluyor düşmedi hiç kizim
meltmsenturk Woody iyi günler oğlum haziranda 3 yaş olucak sizce denge bisikleti almalıyım kaç yaşa kadar kullanabilir?
Noname21 meltmsenturk benim kızım 5 yasında hala biniyor ama küçük geliyor bence bir iki senelik bşr ürün bu bisiklet