Biberon hiç vermeyip hep meme verirseniz zamanla alışır diye düşünüyorum. Biberondan süt hızlı geldiği için, fazla da enerji harcamayı gerektirmediği için biberonla içmeyi daha çok seviyorlarmış. Ama başka alternatif olmayınca memeye de alışır inşallah