Merhaba hanımlar 🌼
Son zamanlarda aklıma takılan bir konu var sizden de desteğinizi bekliyorum.
Ben eşimden ayrıldım şuan ailemde yaşıyorum kendimi toparlamam zaman aldı her ne kadar da güçlü durmaya çalışsamda her neyse soruya geçelim…
Ben eğitim hayatını yarıda bırakmış biriyim sizce ailemde de kalıyorken dgsye hazırlanıp girsem mi yaşta kemale ermek üzere 😁 okul bitene kadar 32 falan olurum yoksa hiç dgs işine bulaşmayıp kpssye mi hazırlansam?
Ne dersiniz.