maysa-19 ben de böyle düşünmüştüm. Nasıl olur acaba? Ben genelde malzemeleri karıştırıp buzluğa atıyorum misafir gelecekse çıkarıp eritiyorum sonra şekil verip fırına atıyorum. Çünkü benim evde çok fazla kek pasta tatlı pişmez. Çok nadir alırım o tür malzeme o yüzden alınca böyle yapıyorum.