Anneler merhaba.. 13 Aylık oğlum sadece Dede, Baba, Mama, Meme ve arada da Annii dediği oluyor sadece 5-6 kelime anca. Sürekli evde konuşuyorum kitap okuyun diye tavsiye verenler oldu deniyorum okuyorum ama beni hiç dinlemiyor ne kucağımda nede karşımda durmuyor tutunarak ayağa kalkma Peşinde sürekli ayakta durma yürüme isteği var. Sizce bu aylarda nasıl olmalı dil gelişimi yeterli mi yoksa daha fazla mi olması gerekliydi hiç bilemiyorum ilk bebek olduğundan. Sizde durumlar nasıl neydi nasıl oldu paylaşırsanız sevinirim