deniz_s verdiğim saate uymaya çalışıyorum ama bazen saati saatine olmuyo, gün içinde tokken veriyorm doktorumuz aç veya tok bse dememişti. Açken belki ağır gelir dye tok karnına veriyorm. İştah açısından etkili mi bilemedim ama iyi yani iştahı, kilosu da iyi yaşına göre. Yarın kilosu için sağlık ocağına gideceğiz. 3,5 yaş 15 kilo şuan (kiz)