edaa12 yenidogan unitesinde 12 gun yatti 40 ml iciyordu hemsireler 30la doymadigini soylemisti ben eve getirdim sadece emzirdim mama vermedim dogrusu biberonda tikandigi icin korkmustum . 1 ayda 400 gram vermisti acilen mamaya basladik aglamasi sizlamasi bitmezdi gaz sancisi yok denilecek kadar azdi suanda oyle gaz sorunumuz yok cok rahat cikariyor ve cok sessizlesti doydugu zaman 2 saat yatak uzerinde kendi kendine elleriyle oynar cok rahat yemegimi yerim temizligimi yaparim masallah diyeyim 😊