Busrabayram Bebeğim 4 ay 19 günlük ve gerçekten artık hiç bi şekilde durmuyo doğduğundan beri huysuz bi bebek hep ağlak hep kucak istiyor annem yürütece koyunca rahat edersin diyor 6 aylıkken koymayı düşünüyorum siz ne yaptınız ?
Aklimdasin Busrabayram 5 aylıkken koydum mutfakta yemek yaparken oda oyalanırdı bende işimi görürdüm iyi oluyordu ama asla fazla tutmadım. Çünkü parmak uclarında yürümeye baslamıstı bunu farkedince kaldırdım peşinden 7.ayda emeklemeye baslayınca kaldırdım. 10. Ayda yürümeye basladı zaten. Demem o ki gün içinde işiniz varken koyarsanız hemde siz işinizi görmüş olursunuz