Ben en uzak olarak avm ye gittim avmlerde var emzirme odası ama onun dışında pek gezemiyorum kızım az emiyor sık emiyor en fazla 2 saat ac duruyor sonrasinda asla naparsak durmuyor 4 aylik bende yazi bekliyordum hem 6 aylik olsun ek gida veririm yanimda kavanozda hem daha uzun sürede acıkır diye düşünüyorum benim üçüncü bebeğim ilkini kaybettim ikinciyi pek emziremedim mama kullaniyoduk Üçüncü de emziyirum cok şükür bende bu konuda pek bilgi sahibi değilim