3aylık olucaz 2gün sonra birkaç gündür belli bi saatlerde ağlama nöbetleri geçiriyor napsam susmuyor mama veriyorum almıyor kucağıma alıp gezdiriyorum bahçeye çıkartıyorum yok düşmüyor beni ittirip tırmalıyor resmen çareyi beyaz gürültü dinletmekte buluyorum hemen uyuyor bi yarım uyuyor sonra herşey normale dönüyor