2 ay sonra tam 3 yasını dolduracak daha yeni kendini ifade edebiliyor diye yeni başladım öğretmeye ama kattiyen tuvalette oturuyo fakat yapmıyo kaç saat açık bırakyorum altını sonra altına yapıyo lazımlık aldım onada yapmıyo bi kere yapsa belki de alişacak cesaret gelecek ama o kısma gelemiyoruz ne yapabilirim baska cok zormuş ya ne olr öneri verin cok yoruluyorum bi bebeğim daha var