Kızlar yaşayan var mı ben aşırı aşırı sinirli oluyorum ya hiçbişeye tahammülüm yok herşeye kızıyorum beni sinir eden herkesi boğasım geliyor yani hiç çekilmez bir insan oluyorum ne yapabilirim buna yani bi çözümü yok mu tahammülüm bi kızıma var sadece ona sinirlenmiyorum 😂