Atlas_bebek Merhabalar ben 7 gün önce doğum yaptım ilk günler gece çok acıkıyordum ama 4 gündür mide bulantısı yaşıyorum. Sezaryan ile doğum yaptım, böyle bulantı yaşamak normal mi? Sizlerde de oldu mu ve ne zaman geçti?