Bhrmcnr16 Kızlarrrrr bişey sorucam size bi ishal bi kabız olan var mı aranızda doktora gittim bişey çıkmadı böyle sorun yaşayan var mı 🥲
deniz-95 Bhrmcnr16 bende yarın gidecem. Kolonoskopi etmiyorlar değil mi? Kan veya kaka tahlili mi yapılıyor?
deniz-95 Bhrmcnr16 çok acıtıyor mu 🥹 ben aslında uzun süredir afedersiniz sulu dışkılıyorum ishal gibi. Bazen kan da oluyor dışkımda 2 yıldır bu böyle. Artık bi gideyim ölecek miyim kalacak mıyım ne edecem 🥹
Bhrmcnr16 deniz-95 gel kız sarılalım 😂 bende öyleyim bişey çıkmadı şükür ama sorunda çıkmadı yok bacım valla acımıyor uyutuyorlar seni zaten
deniz-95 Bhrmcnr16 ben yıllar önce endoskopi olmuştum da uyutmamışlardı. Kolonoskopi bende travma yaratabilir😂😂😂😂😂😊
Pnarferah Bhrmcnr16 ben gitmedim doktora yiğenim de öyleydi endoskopi kolonoskopi oldu bişey çıkmadı doktor olan öyle demişti
deniz-95 Bhrmcnr16 ay iyi barii ya inşallah benim de bişeyim çıkmaz. Ya popomda çatlak oluştu ve acıyor artık yoksa çok umursamazdım yine🥹
Bhrmcnr16 Pnarferah ah ya valla mı zaten bişey çıkmıyor endoskopide oldum kolonoskopide bişey çıkmadı
Pnarferah Bhrmcnr16 evet bi iki gün ishal oluyorum bende sonra kabız sonra tekrar ishal ama tuvaletten çıkamıyorum