Serap5252 Kızlar ocean d vitamini kullandım 3 aydır bitti yenisi aldım 4-10 yaş çocuklar için diyor . 9 aylık bebeğim 3 damla veriyordum ne yapmalıyım sizce ??
Janss Serap5252 400IU / 1 fıs = 3 dml kullanılıyor . Yaş ibaresi takviye olarak geçtiği için kullanılmak zorunda .
duruliyasmom Serap5252 biz de aynı şekilde kullanıyoruz. Doktorumuz da bu şekilde kullanmamız gerektiğini söylediğine göre bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum :)