Dün gece atesi 37.5 38 arasiydi calpol verdim düstü, sanirim midesini üsüttu yada mikrop kapti . Hicbirsey yemiyor sadece emiyor. Gece 1 kere kustu. Sabaha kadar atesi 38 lere cikti ilac verdim düstü. Sabahtan beri atesi yok ama hicbirsey yemiyor halsiz. Ögurüyor kuscak gibi. 13 aylik ne yapmaliyim ne tavsiye ederisiniz ??