Hanimlar merhaba, bebegim 3.aya akdar cok guzel emzik tutuyordu 2 aydir istemiyor, simdi verdigimde ise direk alip disini kasiyor, nasil yeniden tutturabilirim ezmigi, benim icin cok buyuk bir kolaylikti simdi disarda hic avutamiyorum. Bildiginiz yöntemler teknikler varmi ?