selmasln sanırım herkes şok bim’den alıyor. Ordaki bezlerin Fiyatları çok daha pahallı bana göre ve adetleri az.
ben canbebe alıyorum. Önceden molfix kullanırdım memnundum ama pamugu cok kalın çiş falan yapınca cok kaba duruyor. Önlem geçtim oda heryerde yok. Canbebe alıyorum ondanda memnunum