Woman35 Kızlar 6 aylık bebeklerinizi nasıl oturtuyosunuz ?dik mi yoksa biraz aşağı doğru mu eğik mi oturtuyosunuz ?
Hilal-95 Woman35 dk tutmuyorm ben cnkü sürekli oturmak istiyor destekli şekılde oturtuyorım oyuncaklarıyla oynuyor yatınca kıyamet kopuyor 🤦🏻♀️
Woman35 Merakliduygusall teşekkür ederim 🙏sırtından destekliyosunuz di mi yanlarına yastık koyuyo musunuz ?
Merakliduygusall Woman35 bel boşlugunu destekliyorum yanlarına da destek koyuyorum cok uzun sürekli oturtmuyorum