Selamlar,
Bebeğim 7 ay 24 günlük oldu. Çevreyi anlamaya tam olarak başladığı andan itibaren beni sürekli görmek istiyor. Hep tek başıma bakıyorum oğluma. Herhangi bir ayrı kalmak durumumuz olmadı. Sadece yeni doğduğunda 14 gün hastanede enfeksiyon nedeniyle kalmıştı. Zaten o yüzden eve gelince çok yoğun ilgi üzerinde oldu. Sürekli kaliteli vakit geçirmeye çalışıyorum, bol bol konuşuyorum, oynatiyorum, eğitici oyuncaklar ve kitaplar aldım. Ama bu ayrılık korkusunu neden bu denli çok yaşıyor anlamadım. Olduğumuz odanın kapısına yonelsem ağlıyor ve susmadan ağlıyor. Çok fazla kucağa istiyor. Kucağıma almıyor da değilim, ben de babası da gayet ilgiliyiz.
Bu konu hakkında önerisi olan var mı ?
Ne yapabilirim?
Mutfağa bardak almak gidemiyorum o ağlamadan yada tuvalete? Başka işlerimi zaten o uyurken yapıyorum.