Mineebd Diş çıkarırken bebeği ateşlenen annelere soruyorum; nasıl bir ateş oluyo acaba.. 3 saatte bir ateş düşürücü ihtiyacı var oğlumun.. ishalde başladı gibi.. dişten mi acaba diye düşünüyorum..
Ozgeasya77 Mineebd bende bekliyim şurda. Dünden beri çok mızmız 6 buçuk aylık kızım. Ateşi en fszla 37.5 oldu ateş düşürücü verdim ama kucağımdanda inmek istemiyor dünden beri diş mi geliyo acaba diye düşünmeden edemiyorum
Aysimam Asafeymeninannesi benim bebeğiminde dişi yeni çıktı ateşi olması normal mi koltukaltından 37.4 çıktı popodan 38 halsizlik ve isalde başladı calpol ve ılık banyo yaptırdım ne yapmalıyım 😥
Mineebd Asafeymeninannesi Ozgeasya77 meryemm_demir Aysimam bizim 38i geciyor atesimiz. 38.4’u gorduk suana kdar en fazla. Parmaklari hep agzinda.. dis degilse bogazdan sanirim 🥺
meryemm_demir 2 gündür ateşliyiz köpek dişlerimiz çıkıyor sağlık ocağı doktorumuz 38 e kadar normal dedi 39 u buluyorsa enfeksiyondur dedi aynı şekilde 3-4 saatte bir ateş düşürüyoruz önce su ile deniyoruz saat geçsin diye sonra şurup veriyoruz👍🏻