Deletedmom_33 ağzında kalan mama pamukçuk yapabiliyor, sadece mamayla besleniyorsa her beslenme sonrası 1-2çay kaşığı su vermek yararlı diye biliyorum. Ben ilk iki ay anne sütü-mama karışık gitmiştim o zaman bile mama sonraıs 1 çay kaşığı verdim. Sonradan kızım mama ve biberonu reddedip sadece anne sütüyle beslenmeye başlayınca bıraktım her beslenme sonrası su vermedim ama yine de arada aklıma geldikçe az az veriyordum. Zararı olmuyor en azından o açıdan içiniz rahat olsun