oğlum 8 ay 21 günlük alerjik bi bebek zyrtec damlayı özelde bi doktor yazmıştı alerjiden dolayı çok kötü olmuştu bi süre kullandım şimdide sağlık ocağında ki doktor allerset şurup yazmış alerji şurubu kullanan var mı bebeğine internetten baktım her ikiside 2 yaş altı için kullanılmamalıdır diyor kararsız kaldım hangisini kullanmalıyım ya da hiç birini kullanmamalımıyım allerset hiç kullanmadım daha