Kizlar 4 ay once dogumum oldu spinal estetik dikis ile ama dikislerim az az kabuk atiyor bu normalmi birde dikisin orda sislik çıkmış agrim.sizim.akinti her hanhi bisey yok ama 2. Sezeryanim.bu oglum 8 yasinda onda hic olmamisti sizce anormal bisey varmi