Eme Benim sutum yok bebegim 3.5 aylik mama ile besleniyor arkadasimin sutu cok fazla sagiyor dolaba atiyor istersen vereym dedi siz olsaniz baskasinin sutunu verir misiniz saglikli beslenen biri ama cok icime sinen yakin bir arkadasim degil aramizda yarin obur gun sorun olursa hakkimi helal etmiyorm dese ne yaparimm
NurY Eme aramizda yarin obur gun sorun olursa hakkimi helal etmiyorm dese ne yaparimm O zaman verme boş ver
Ebru-isil Eme bu dönemde vermezdim virüs hastalık vb. Sadece mama ile beslenenler bebekler de var sağlıklı olanlar çok şükür.
Mervegold Eme vermezdim bir çocuğu doyuramıyordun ben doyurdum der başınıza kalkar insanlara güvenilmez süt hassas bir konu mama alsın bin kat daha iyidir mamalar kötü değil
GizeminEdizi Eme asla vermem yarın öbür gün bir sorun çıksa aranızda , insanoğlu çiğ süt içmiş sonuçta ,helal etmiyorum dese,ne yapabilirsiniz, mama verin keçi sütlü anne sütüne denk var,zararı yok ki,bende mama ile büyüttüm azdı sütüm ikisi bir arada
alptoyyy Eme vermem mama alırım daha iyi görümcem söyledi bir kaç kere emzireyim diye olay çıkardım tek başına asla yanına çocuğu bırakmam
elmaliturtam Eme vermem asla sağlık konusu yok ise bu devirde kardeş kardeşe hak hukuk davası güdüyor iken kimsenin minnetini sağlık dışı üzerime almam. Yarın öbür gün aranızda bir problem olsa hakkını helal etmese ne olacak. Mamalar anne sütü gibi hiç gerek yok
Elika00 Eme ben kendimi düşünmez verdim açıkçası. El kadar bebeğe hakkını helal etmeyecek değil. Size de öyle şeyler söylemeyecektir. Böyle birşeyi teklif etmesi ne güzel. Ben olsam bunu değerlendirdim. En güzel mama anne üstünün yanından bile geçemez. Tabi ki mamayla da büyür ama anne sütü verme imkanım varsa bunu kullanırdım ben olsam ☘️
Cansus Eme bana da teklif edildi bir yakınım tarafından, ne eşim ne ben kabul etmedik. Anne sütü almasını çok isterdik ama başkasının sütünü almasını da içimize sindiremedik. Mamalarin içerigi de gayet iyi