Trkcnnnn Kızlar bebeğim 3 aylık olacak 1 senedir saçımı boyatmadım hamilelikte zaten zararlı olduğu için aşk boyatmadım ama şimdi 3 aylık oldu sadece anne sütü alıyor sizce boyatsam bir zararı olur mu ?
Oktay0122 Trkcnnnn bebeğim 20 günlükken röfle yaptırdım suan 2 ay 3 günlük herhangi bi sorunla karşılaşmadım benim ki de sadece anne sütü alıyor sağıp gitmiştim
littlelimonmom Kimi çok zararlı diyor kimi hiç zararı olmaz diyor kimi 6 ay bekleyin diyor kimi emmeyi bırakana kadar boyatmayın. Artık içinize hangisi sinecekse ben de çok aradayım bi türlü cesaret edemiyorum