iremsinan ilk 18 günlükken çıktım ben o zaman kendimi hazır hissettim, sonrasında her gün çıktık. İlk çıktığımızda evde besledim çıktık bebek arabasında uyudu zaten yürüdük eşimle 40 dakika sonra bi kafede kahve içip geri döndük. Ben rahat emziren biriyim cünkü bana göre bir insanın yemek yemesi kadar doğal o yüzden acıktıgında her yerde açıp emzirdim. Ama emzirme örtüsü de kullanabilirsiniz, mama ile besliyorsanız da uygun termoslar var ya da her Cafe sıcak su konusunda yardımcı oluyor. Kendinizi kısıtlamayın tecrübelendikce de kolaylasak 🙏🏻🌺