Merhaba arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum bilgisi olan varsa yazar inşallah...
Oğlumun testislerinden birinde bi şişlik farketmiştim 2 hafta kadar oldu eşime söylediğimde çok şiş deil korkutma kendini dedi nyse dün sağlık ocağına götürdüm doktora gösterdim sol testiste ödem var ve yumurtalığı da sağa göre biraz daha büyük dedi patolojik bişey yok ama yinede üroloji yada çocuk cerrahiye bi götürün dedi önümüzdeki hafta içine randevu alıp götürücez ama yine böyle bişey başına gelen varmı ne yapmamız lazm sizede bi sormak istedim bu arada 7 ay 27 günlüğüz...