Damlanur12 Aptamil den smaya geçtik gaz yapıyor dediler de şuan bebeğim 1 buçuk aylık 2 gündür kakasını yapmadı acaba mama değiştik diye mi ne için bide hangi mama iyi aptamil mi sma mı
kirmizibasliklikiz_ Damlanur12 bu bebege gore degisir. Aptamil sma hipp golden goat evolvia hepsini kullandik benim cocuklarim ya sevmediler ya kustular ya gaz yapti bizim icin en iyisi bebelac gold oldu. O yuzden en iyi mama bebege uygun olan mamadir bunu da denemeden bilemezsiniz malesef
tektanem Damlanur12 bende sma kullandım ilk gaz yaptı aptamile geçtik oda sürekli acıktıryo ve kabızlık yaptı bu maması bitirnce bende bebelac denemeyi düşünüyorum umrım o iyi gelir
Selinn16 Bebelac sarı paket kullanıyorum çok memnunum bir de bepanthol onarıcı bakım kremi alın her altını değiştirdiğinizde makat bölgesine sürün çok faydasını gördüm doktor tavsiye etti
Defneda_m Bizi de bebelac Gold çok zorladı Aptamil comformil kullanıyorum gaz ve kabızlık için memnunum kilo aldirimi da iyi ama Bebelac kadar tok tutmuyir katılıyorum