Egemom21 bu şekilde daha çok huzursuz olmaz mı? Benimki de 5 aylık sebepsiz ağlaması ve bağırması var. Salyası çok akıyor. Tek başına asla durmuyor. Kendime vakit ayıramıyorum. Ancak o gece uykudayken biraz vaktim oluyor. O vakit de çok değil. Ben de yalnızım, annem vs. yok. Bebeğim Gündüz uyuduğunda çamaşır, ütü vb. işlerini hallediyorum. Yemekleri o uyanıkken pratik şeylerden yapıyorum. Ev çoğu zaman dağınık oluyor ama önemsemiyorum. Eğer bir yere gideceksek, hazırlanmam gerekiyorsa uykumdan erken kalkıyorum bebeğimin uyanma saatinden yarım saat kadar önce, böyle olunca istediğim gibi hazırlanıyorum. Yani organize olursanız daha rahat edersiniz. Bebek ne yapabilir ki, diş döneminde nerdeyse hepsi huzursuz oluyor.