Nurklc0 ben canım. Kalça çıkıklığı değil o açıklığıdır. Bizim sonucumuz 2A çıkmıştı. 4 mm di sanırım kapanmamıştı sol kalçası. Bana çift bez tak demediler ama ben daha önceden duyduğum için taktım. 1 ay sonra kontrole götürdüm düzelmişti. Arkadaşıma da söylememişler o takmadı bilmediği için şuan kızı 4.5 aylık ve frejka yastığı takıyor. Mutlaka çift bez tak ihmal etme. Kucaklarken bacak arasından geçir bi elini. Emzirirken de. Bacakları hep ayrık dursun düzeliyor merak etme ☘️