yerlersenietipuf Kizlar kızımın montu soldu aldığımızda böyleydi https://imgyukle.com/i/R2vsAt Yıkanınca bu hale geldi https://imgyukle.com/i/R2v4V8 Çok üzüldüm eski haline gelme ihtimali var mı ne yapmam gerekir help mee 🥺🥺😭
Aklimdasin yerlersenietipuf keske 30 da yıkasaydınız. Bu tür montları ben makinada dahi yıkamam elde kovanın içine koyup bekletip yıkıyorum.tekrar 30 da yıkayın belki düzelir dicem ama sanmıyorum
yerlersenietipuf Arc1993 60 derece de yıkadım hep 60 da yıkarım kıyafetleri bunun solacagi gelmedi aklıma 🥺
Papatyam01 yerlersenietipuf etiketinde illaki uyarısı vardır bu tarz şeyler en fazla 40 olurdu. Üzüldüm 😞😞😞😞
yerlersenietipuf Papatyam01 hiç aklıma gelmedi ki tecrubesizlik 😔 çok da seviyorum daha 2 3 kere anca giydi.