Hanımlar herkese merhaba❤💙 oğlum 12 ay 16 günlük. Geceleri 3 4 kere uyanıyor 😫. Emziriyorum. Hâlâ anne sütü alıyor. Artık uyku kalitesi için biraz daha azaltması lazım uyanmayı ama olmuyor. Uyumadan önce verdiğiniz mama tarifleriniz varsa yardımcı olur musunuz ? 💐💐
Gündüzleri 2 uyku yapıyor. 09.30 -11.30. Ve 14.30 -16.00. Gündüz uykusunu teke düşürünce de huzursuz oluyor bu sefer erken uykusu geliyo ama gece 1 de tabanları dikiyor 2 saat falan uyumuyor bu sefer😔 inşallah tariflriniz bana yardımcı olur