Bebeğim 8.ayına girdi ama asla pütürlü yiyemiyor midesini bulandırıyor hatta bazı zamanlar ağzına gelen pütürler yüzünden kustuğu da oldu. Nasıl alıştırmam gerekiyor ya da daha erken mi bilemiyorum bu konuda bilgisi olupta yardımcı olabilecek var mı rica etsem 🙏