Balim38 bana sağlık ocağındaki ebe 4. Ay kontrolümüzde bir sonrakini 6. Ayda yapıcaz demişti. Bende dayanamayıp meraktan 5. Ayda gittim. Bu ara kilo alımı yavaşlarmış o yüzden Anneler bebeğim kilo almıyor diye düşünüp kafaları karışmasın üzülmesinler diye 6. Ay da sonra 9. Ayda bakıyoruz demişti. 200 gr altına düşmüyorsa sorun yokmuş burada da öyle yazmışlar. 🤷🏼♀️