Bebekleriniz için kullandığınız ve memnun kaldığınız telsiz veya kamera var mı? Kameralar ile ilgili değişik komplo teorileri duyuyorum hackleniyormuş, değişik sesler duyuluyormuş vs..güvenlik açığının çok olduğu söyleniyor bi tık tırstım açıkcası 😬 ama telsiz de ne derece kullanışlı oluyor merak ediyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.