Gnert_ayfn22 Anneler bebeğim 7 aylık(gelişim geriliği var ama) 1 haftadır sürekli uyurken sıçrıyor dokunsam sıçrıyor gözleri fal taşı gibi açıp etrafa bakıyor. Korkuyormuş gibi ayağımda sallayıp uyutuyorum bıraktığım an ağlama krizine giriyor
Esraaakrky Gnert_ayfn22 benim kızım da 23 günlük aynı sıkıntı onda da var. Kendini güzelde hissetsin diye kucağımda uyutuyorum yine de sürekli sıçrıyor ve iç çekiyor
Deletedmom_109 Gnert_ayfn22 7 aylıkmış ama moro refleksi olabilir mi? Kollarını iki yana açar gibi sanki yüksekten düşüyormuş gibi bir sıçrama mı?
Deletedmom_109 Esraaakrky gazdan olabilir sizin bebişin sıçraması az önce yorum yazdım moro refleksi olabilir videolarına bakın isterseniz
Deletedmom_109 Gnert_ayfn22 moro refleksi diye youtubetan videolarına bakın isterseniz. Bu normal bir refleks anne karnında suyun içinde kaldıkları için Doğunca o hissi yaşıyorlar. Gelişim geriliği mi yoksa erken mi doğdu orayı anlamadım
Deletedmom_109 Gnert_ayfn22 anladım. Normalde 6 aylıkken geçiyor ama gelişim geriliği etkiliyor mu bilmiyorum.
Gnert_ayfn22 Deletedmom_109 bilmiyorum bu kaç gündür çok değişti diş çıkarıyor ondan mı bilmiyorum. Çok huysuz göz teması kurmuyor gülmüyor sürekli etrafına bakıyor yeni görmüş gibi. Konuşunca gözleri fal taşı gibi açıp bakıyor ağlıyor