GizemAtmc benımkıde aynıydı canım hıc heves yoktu bizde cok uzuluyorduk. Herseyın vaktı var merak etmeyin. Emekledi ama hıc basmadı sıralamadı bızımkı. yasıtları coktan yurumeye başlamıstı kızım ayakta duramıyordu doktor doktor gezdık 16 aylık sıraladı19 aylık yurudu😃. Bende cok uzuluyordum ınan kaç kere yazdım buraya hatta. herseyın vaktı var saglıklı olsunlar yeterkı😍