Neva77 geçmiş olsun bende de oldu antibiyotikli serum aldım ve antibiyotikli krem kullandım acillik oldum cok kötüydüm bende ates terleme yorgunluk da yapmıştı.
her iki göğsüme islak bez koyduk beklettik sonra iki göğsümü makineyle sağdık sağımdan snrA da soguk bez koyduk bu işlem bi hafta yaptık bol bol sağdık sut durmuş sizinde anlaşılan. Geçmiş olsun bol bol da emzirin emzirdikce ferahlicaksin yoksa daha fena olursun malesef canım