Azra34 Selam kızlar 1senw önce dogum yaptım normalde 5 6 gün sürerdi 2 3aydır 3 4gün sürüyor ve az az geliyor normal mi acaba ya
Balkupum2505 Azra34 4 gün sürüyo benimde ilk gün 2 ped gidiyo sonraki günlerde yok denecek kadar az oluyo
CeylinEkim Azra34 bende de aksine 3-4 gün süren kanama doğumdan sonra 1 haftayı buldu hatta bazen 9 gün falan oluyor normal düzelir dediler
bbsrps CeylinEkim merhaba, üstünden çok geçmiş ama adetiniz düzeldi mi? Benimde bir süredir adet sürem uzadı neden olduğunu anlayamadım. Doktora gittiniz mi bununla ilgili
Balkupum2505 Azra34 yaklasik 3 yıldir böyle dogumdan önce kanama iyiydi yogundu dogumdan sonra kanamada azaldi
sarmaliklahana Azra34 7.5 ay oldu dogum yapalı. Normal dogum yaptım kanamam azaldı ama günüm uzadı 🥴 normalde 2-3 gün yogun gelir en gec 6.gğn abdest alırdım. Suan az az oluyorum ama sürekli kahverengi akıntı devam ediyor 7-9 günü buluyor 🥴😏🤦
nrgrvn bbsrps Ay post açtım bende girip okur musun bende anlamadım aynı durumu yaşıyorum ya neden oluyor anlamadım bu ay çok stresliyim ondan mı yoksa başka biseu mi aklım almıyor 14 fun oldu kahve leke geçmiyor