Feraye_ Kizlar resim yukledim oldu heralde,,memnun kalan varmi bu ortulerden kalin bi kumasmi incemi nasil bi ortu kullanan varsa yazabilirmi☺ https://resimyukle.io/g/QRlN9uoH4O
drn5410 Feraye_ bende benzeri var pazardan aldım güzel duruyor ben bitaneyi ortadan kesip iki koltuğa oturma yerine koydum yıkayınca çekti ama seviyorum genede iş görüyor 🤭
Feraye_ drn5410 kanepelerinizde buyuk yastiklr oldugu icin mi ortadan boldunuz yoksa kucuk kirlent oldugi haldemi☺
drn5410 Feraye_ küçük kırlentler var sırtını seviyorum kanepelerin chester koltuk o yüzden sadece oturma yerine serdim 🤭
drn5410 Feraye_ ama evet kayıyor oturma odamda altı kaydırmaz başka model kullanıyorum bir gram kaymıyor ama bu attığın model otur kalk düzeltme gerek 🤭😅 takıntın varsa böyle alma altı yapışan kaymayan model al
tugbao Feraye_ kayiyo hatta evin butun tozu tuyu ustunde toplaniyo. koltuk arasina giriyo asla duz durmuyo. alma bacim. ben iki tane kedim var diye mecbur kullaniyorum koltuga zarar gelmesin diye. hep cektiler iplerini onun da aticam yakinda 😅
Feraye_ drn5410 chestre olmaz cnm zaten kesmenn mantikli olmus😂ya guya oraya kaymaz yazmislr,,,takintiyida gectim kaneperinin arasi kucuk mesafe arasina zoe griiyo diger ortum bile elimde yitiyom az mesafe var bu hic olmaz heralde😤
tugbao Feraye_ alma alma. ekstra dert bi de ev inanilmaz daginik gibi duruyo o kayinca deli oluyorum 😅 ne cok bikmisim ben de yenisini alam bari 😅
drn5410 Feraye_ ahah al bitane dene dicem ama ucuz da değil artık ben pazardan 50ye almıştım ikiye bölünce 25e almış gibi mutluydum 🤣🤣🤣
drn5410 Feraye_ süngerli koltuk örtüsü diye geçiyor oturma odamda kullandığım ondan çok memnunum bak ona bir bakalım 🤭 beğendiğin model varsa tavsiye ederim asla kaymıyor
Ococila Ben çok benzerini kullanıyorum bu modeli de anneme aldık kaymıyor çok güzel duruyor fakat çok ip çekiyor ya çocuğum üstünde araba sürüyor falan hep ipleri çıktı daha 1 sene oldu kullanalı aşırı yıprandı eski püskü görünüyor bu ay yenisini alacam kaldırdım onları da şahsen tavsiye etmiyorum